Branka Popović (1977, Srbija) diplomirala je muzikologiju i kompoziciju (u klasi Zorana Erića) na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Master studije iz kompozicije završila je na Gildhol školi za muziku i dramu u Londonu, kod Džudit Bingam. Posle toga, još godinu dana je provela pri ovoj školi kao Composition Felow. Student je doktorskih studija kompozicije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi Zorana Erića. Kompozicije su joj izvođene u okviru Međunarodne tribine kompozitora, Birtwistle festivala u Londonu, festivala Brass Spectacular u Glazgovu, City of London festivala i na festivalu KoMA. Učestvovala je u projektu pijaniste Stivena Gutmana What Strikes the Clocke? u okviru Sir Harrison Birtwistle festivala 2004. godine (London, Southbank Centre) sa kompozicijom Alarmclock za klarinet, klavir i udaraljke, zatim na Park Lane Group Young Composers’ simpozijumu (London 2006) sa kompozicijom Behind the Closed Doors za violinu i klavir, a kompozicija za mešoviti hor Lorem ipsum izabrana je na konkursu koji je organizovao John Armitage Memorial Trust među četiri koje je hor The BBC Singers izveo u okviru radionice posvećene novoj horskoj muzici. Godine 2002. osvojila je nagradu za trio Dream (I. S. o. F) na Letnjoj muzičkoj akademiji Budimpešta–Prag–Beč. Dobitnik je nagrade za najbolju muziku u filmu Tačka prekida Igora M. Toholja na 56. Beogradskom festivalu dokumentarnog i kratkometražnog filma 2009. godine.

Džim, koji je pobegao od svoje dadilje, i kog je pojeo lav
Kompozicija Džim koji je pobegao od svoje dadilje, i kog je pojeo lav napisana je na istoimenu pesmu Hilara Beloka, jednu od najpoznatijih iz njegove kolekcije za decu pod nazivom Upozoravajuće priče (Cautionary Tales). Zbirka Upozoravajuće priče na pomalo surov i nadrealan, ali duhovit i slikovit način, podučava i vaspitava decu, učeći ih da će ih, ukoliko ne budu poslušni, stići strašna kazna – kao i Džima koji je u gužvi pobegao od svoje dadilje i stradao tako što ga je pojeo lav. Bogatstvo različitih dramatičnih situacija čini tekst pogodnim za kreiranje različitih muzičkih komentara.