Jelena Dabić (1982, Srbija) studirala je teoriju muzike i kompoziciju na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu i diplomirala kompoziciju u klasi prof. Zorana Mulića. Pored ovoga, pohađala je brojne kurseve i seminare kompozicije, kod različitih profesora: Petera Mihaela Hamela (Peter Michael Hamel, Hamburg), Džejmsa Klarka (James Clarke, London), Paskala Disapena (Pascal Dusapin, Pariz), Frederika Dirijea (Frederick Durieux, Pariz), Izabel Mandri (Isabel Mundry, Cirih), Beata Furera (Beat Furrer, Grac) i mnogih drugih.

Godine 2007–2008. radila je kao stručni saradnik na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, za predmet Tradicionalno sviranje na grupi za Etnomuzikologiju.

Od oktobra 2008. do 2010. pohađala je dvogodišnje master studije u klasi prof. Jana Miler-Vilanda (Jan Müler-Wieland), na Visokoj školi za muziku i teatar u Minhenu. Njena kratka opera SpiegelSpiel (Igra ogledala) nastala je kao narudžbina Minhenskog Bijenala (Festival novog muzičkog teatra) i izvedena je na istom festivalu (2010). Na otvaranju Festivala Young Euro Classic u Berlinu izvedena je orkestarska kompozicija Beethaphase gde je svirao orkestar Jugoistočne Evrope, pod dirigentskom palicom Hajnriha Šifa (Heinrich Schiff). Trajniju saradnju ostvarila je sa duom Mythos (Marcio Šuster/Marcio Schuster, saksofon) i Kana Omori, perkusije) za koje je napisala više kompozicija. Trenutno živi i radi u Berlinu.

Varying Moods za alt saksofon i udaraljke

Kompozicija je nastala kao porudžbina dua Mythos (Marcio Schuster, saksofon i Kana Omori, udaraljke). Svaka od pet kratkih minijatura koje čine ovu kompoziciju, predstavlja različito psihičko stanje ili raspoloženje.