Nataša Bogojević (1966, Srbija/SAD) diplomirala je kompoziciju na Fakultetu muzičke umetnosti u klasi Srđana Hofmana. Tokom studija pohađala je kurseve elektroakustičke muzike (u Elektronskom studiju Radio Beograda kod Vladana Radovanovića) i filmske muzike (pod vođstvom Enija Simeona u Italiji). Odmah po završetku studija radila je kao asistent na Katedri za kompoziciju i orkestraciju FMU u Beogradu. Sada živi i radi u Americi, gde od 2003. predaje na De Paul University u Čikagu kao i u svom privatnom studiju Musica Natasha.

Pre odlaska u Ameriku Nataša Bogojević je sarađivala u Redakciji za kulturu TV Beograd. Bila je jedan od osnivača grupe kompozitora Veličanstvenih Sedam i osnivač grupe Gretchen za istraživanje sinteze muzike i vizuelnih umetnosti.

Nataša Bogojević komponuje u sferi akustične i elektronske muzike kao i u njihovom aktivnom spajanju u homogenu, višemedijsku sintezu. U njenom opusu nalaze se dela za simfonijski orkestar, solističke instrumente, kamerne i vokalne ansamble, hor, kao i partiture za baletsku, pozorišnu i filmsku muziku. Njena dela izvođena su na značajnim festivalima među kojima su:  Evropski festival eksperimentalne muzike (pod vođstvom Pjera Šefera, Francuska); Beyond Biography, Gaudeamus, New Music u Midleburg(Holandija); Međunarodni festival nove muzike (Slovačka); Europhonia, Gedok New Music (Nemačka); Concerts for Peace (Japan); New Music Forum (Ukrajina); Arrai Music Festival (Kanada); Electro Media Works (Grčka), National Conferences of American Music (USA) itd. Muzika Nataše Bogojević našla se na repertoaru renomiranih solista, ansambala i orkestara u nekadašnjoj Jugoslaviji, Grčkoj, Francuskoj, Nemačkoj, Engleskoj, Švajcarskoj, Slovačkoj, širom nekadašnjeg Sovjetskog Saveza, u Holandiji, Belgiji, Švedskoj, Norveškoj, Danskoj, Finskoj, Australiji i Kanadi. Njena biografija pojavila se u knjizi The World of Woman in Classical Music autora En K. Grej (Seven Locks Press, 2007) kao i u svim izdanjima Marquis Who Is Who in America.

Nataša Bogojević je dobitnica više priznanja u zemlji (Nagrada Josip Slavenski, Nagrada Radio Beograda, Nagrada Udruženja kompozitora Srbije, Oktobarska nagrada grada Beograda…) i inostranstvu (Prva nagrada na Uneskovoj Tribini kompozitora u Parizu za kamernu kompoziciju Formes differentes de sonneries dela Rose+Croix).

Odloženo razočaranje (Disappointment Postponed)
Kompozicija je nastala kao porudžbina gudačkog kvarteta Amarone i premijerno je izvedena u okviru programa „Duga noć kamerne muzike – Proslava 190 Godina Brandeburškog Pozorišta” u Brandenburgu, oktobra 2007.

Integralna kompozicija nosi naziv: Consolation Disappointment (C/D):
stavovi Disappointment Postponed i Disappointment Regained mogu se izvoditi i samostalno.