Kasja Glovicka (1979, Poljska) doktorirala je 2008. godine (studijsku oblast Komponovanje elektroakustičke muzike) na Sonic Arts Research Centre, Belfast, a trenutno predaje na Kraljevskom konzervatorijumu u Briselu. Njeno stvaralaštvo obuhvata sve muzičke medije koji nastaju u saradnji sa režiserima, koreografima, vizuelnim umetnicima, muzičarima i dirigentima prilikom stvaranja originalnih operskih, plesnih i simfonijskih dela. Njena dela se razlikuju izražajnošću i kolorističkom snagom, težeći jedinstvenom jeziku koji se ostvaruje korišćenjem kompjuterske tehnologije u funkciji kako muzičkog instrumenta, tako i sredstva za komponovanje.

Kompozicije Kasje Glovicke premijerno su izvodili renomirani međunarodni ansambli i solisti (ansambli Recherché i De Ereprijs, Holandski simfonijski orkestar, Holandska vokalna laboratorija/VocaalLab Nederland/, Džonatan Piter Keni i dr.) na prestižnim muzičkim događajima (Venecijansko bijenale, Varšavska jesen, De Suite Muziekweek u De Ijsbreker, Gaudeamus Music Week, Musica Electronica Nova u Poljskoj, Internacionalni festival Žene u novoj muzici u Kaliforniji, ICMC u Barseloni). Dobitnica je nekoliko nagrada na takmičenjima u Buržu, Musica Sacra i BMW!Crash.

Večnost, za gudački ansambl i elektroniku (2008)
Delo Večnost pripada ciklusu Prisustvo, sačinjenom od kompozicija čija se estetika oslanja na Bergmanove filmove, a podrazumeva izgradnju emocionalne tenzije veoma jednostavnim, redukovanim materijalom. Otuđena dimenzija koju formira kompjuter, dopunjuje boju gudačkog ansambla. Istovremeno, kompjuterski part je kontrastan reverberaciji bogatih frekvencija instrumenata. Statičan karakter je zavodljiv – delo doseže povišeno emocionalno stanje. Ono je kao koračanje po reci koje nikada nije isto, mada deluje veoma poznato.

Kompozicija Večnost je napisana za Scottish Ensemble za sezonu 2008/2009. Društva za promociju nove muzike (SPNM) i premijerno je izvedena na Sound festivalu za novu muziku u Aberdinu (Velika Britanija).