Miloš Zatkalik (1959), je kompozitor i teoretičar, vanredni profesor i šef Katedre za muzičku teoriju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu. Predavao takođe na fakultetima/akademijama umetnosti u Novom Sadu, Kragujevcu i Banjaluci. Držao predavanja po pozivu u SAD, Kanadi, Norveškoj i Sloveniji.
Važnija dela: simfonijska (Minas Tirit; What’s He to Hecuba; O Saralindi, Xinguu i vojvodi koga je progutao Golem – bajka za veliki orkestar), kamerna (Pesma ludaka iz Čua, Izgubljeni fragmenti II, Song of a Dead One), za kamerni orkestar (Izgubljeni fragmenti, Dum incerta petimus), solistička (flauta, viola, violončelo, klavir), kao i solo pesme za glas uz pratnju klavira. Njegove kompozicije izvođene su u zemlji i inostranstvu (SAD, Nemačka, Španija, Rusija, Kanada).
Članke iz muzičke teorije objavljivao u zemlji i inostranstvu. Posebne oblasti interesovanja: veza muzike i književnosti/lingvistike; analiza muzike XX veka; psihoanalitičke osnove muzičke analize. Diplomirao je takođe engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu i bavio se stručnim prevođenjem.
Član je Predsedništva Udruženja kompozitora Srbije.
I kao da ničeg nije bilo, za flautu, engleski rog, klarinet, klavir i udaraljke
Odnekud se stvori glas. Glas nešto kaže. Neko je, možda, čuo. I glasa više nema.