Hans V. Koh (b. 1962) studirao je muziku, istoriju i fiziku na Univerzitetu u Vajngartenu/Virtbergu, a između 1988. i 1995. kompoziciju na Univerzietu u Kelnu, u klasi Johanesa Friša.

Koh razvija performance i otvorene forme za različite, često interdisciplinarne ansamble, i autor je zvučnih instalacija. Potraga za sakrivenim aspektima svakodnevnih alatki, kao što su kućni elektronski aparati (fen za kosu, stari kompjuteri i sl), utiče na zvučanja i muzičke strukture. S druge strane, kada radi u digitalnom mediju, pokušava da istraži njegova ograničenja i imanentne slabosti kako bi došao do interakcija koje “žive sopstvenim životom” i reaguju na ljudski podsticaj na nepredvidiv način. Ovo se takođe širi na korišćenje kompjutera kao muzičkih instrumenata.

Rezultati ovih istraživanja predstavljeni su na međunarodnim festivalima: samo u 2008, Escena contemporanea, Madrid, Club transmediale, Berlin, Hovikodden live, Oslo, 4th Annual Bent Festival i Ceait-festival, Los Anđeles, Utsa satelite space gallery, San Antonio, Teksas, Experimental Intermedia, Njujork, Safe and sound, Beograd, etc.

Godine 1998. dobio je stipendiju Bernd-Alois-Zimmermann od Grada Kelna; 2000. je bio umetnik u rezidenciji na Međunarodnom simpozijumu sculpture u Lindabrunu, Austrija, a 2002. u Los Anđelesu. Godine 2003. boravio je u Tokiju u okviru međunarodnog programa razmene umetnika Puddles. Tokom prolećnog semestra 2007. predavao je kompoziciju i eksperimentalne zvučne prakse kao gostujući professor na California Institute of the Arts u Los Anđelesu. Ove godine, njegova kompozicija The benchmark consort osvojila je specijalnu nagradu na festivalu Ars Electronica u Lincu, Austrija.