Draško Adžić

Draško Adžić (1979, Srbija) je diplomirao na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, na Katedri za orkestraciju i kompoziciju u klasi profesorke Isidore Žebeljan. Na istom fakultetu trenutno završava doktorske studije, a istovremeno je zaposlen kao asistent.
Njegova dela izvođena su u Srbiji, Kanadi, Velikoj Britaniji, Holandiji, Belgiji, Portugaliji, Austriji, Češkoj, Poljskoj, Italiji, Jermeniji, Malti, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Učestvovao je na evropskim festivalima kao što su Gaudeamus Music Week, ISA PragWienBudapest, Muzički Biennale Zagreb i Bemus.
Često komponuje za pozorište, film i televiziju. Njegova primenjena muzika mogla se čuti na sledećim festivalima: Berlinale, Maifestspiele Wiesbaden, Fest, Bitef, Sterijino pozorje, MESS i Cinema City. Bio je jedan od umetnika koji su u okviru nacionalne selekcije predstavljali Srbiju na 13. Praškom kvadrenijalu 2015. godine. Takođe, 2012. nagrađen je Sterijinom nagradom za originalnu scensku muziku.
Nastupao je kao pozorišni izvođač, pijanista, pevač i dirigent, interpretirajući svoja kao i dela drugih kompozitora. Povremeno je angažovan kao organizator koncerata savremene muzike.

Study no. 4 je rezultat softverske transformacije Bahove Es-dur svite za violončelo. Zvučnim zapisom odabranih motiva i odseka iz svakog stava svite je manipulisano na takav način da dobijeni materijal asocira na sporu, ambijentalnu i kolorističku muziku autora kao što su Vilijam Basinski, Paulin Oliveros i Brajan Ino. Ovakav transformisani Bah je zatim postao podloga za deonicu viole, koja je spontano proistekla iz motivike predloška koristeći je na slobodan, improvizatorski i heterofon način. Study no. 4 je nastala na inicijativu violiste Saše Mirkovića.