Katerina di Čeka (Lajden, 1984) je pobednica i finalistkinja mnogih međunarodnih takmičenja kopmozitora (The Biennale College Music Project – Venecijansko bijenale 2016, Međunarodni susreti mladih kompozitora „Franko Donatoni“ (Franco Donatoni) 2016, Feeding Music – Muzika za Expo 2015, Nagrada „San Fedele“ 2015, Nagrada „Salvatore Martirano“ 2013). Komponovala je na porudžbine brojnih ustanova, uključujući Venecijansko bijenale, festival Kontrast (Lvov), Svetsku izložbu 2015, Kamerni orkestar Kolegijum iz Lvova, Stagione Rondò, Kulturni centar San Fedele, festival Pontino i Fondaciju Spinola Banna per l’Arte, gde je 2015. boravila i kao gostujući kompozitor. Njena dela su izvođena u Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Srbiji, Španiji, Švedskoj, Švajcarskoj, Ukrajini i SAD, a izvodili su ih ugledni ansambli i orkestri, poput Neue Vocalsolisten (Štutgart), Ensemble Mosaik (Berlin), Divertimento Ensemble (Milano), Lviv Virtuosos String Orchestra (Lvov), Collegium Musicum Chamber Orchestra (Lvov), Ensemble Nostri temporis (Kijev), Ensemble Alternance (Pariz) i Ensemble TEMA (Karlsrue).
Reči ove solo pesme preuzete su iz Rilkeovog romana Zapisi Maltea Lauridsa Brigea. U preuzetoj sceni, protagonistkinja peva te stihove najpre u tišini, iz koje izrasta njen glas, da bi postepeno osvojio pouzdanje i rešenost koje kulminiraju u poslednjoj rečenici („zato što te nikada nisam zaustavila, zato te čvrsto držim“). Muzika prati istu putanju i predstavlja lagano osvajanje bogatstva tembra, harmonije i registra, pri čemu svaka situacija proističe iz prethodne i prerasta u narednu.