Ivan Brkljačić (1977, Srbija) je diplomirao i magistrirao kompoziciju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Trenutno je na završnoj godini doktorskih studija kompozicije na istom fakultetu, u klasi prof. Srđana Hofmana.
Kompozicije Ivana Brkljačića izvođene su mnogo puta u Beogradu i Srbiji, a takođe i u Francuskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Makedoniji, Nemačkoj, Poljskoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Češkoj, Brazilu, Švedskoj i Australiji. Brkljačićevom kompozicijom Jinx, u izvođenju australijskog Modern Music ansambla i dirigenta Derila Prata (Daryl Pratt) otvoreni su Svetski dani muzike u Sidneju, aprila 2010. godine.
Komponovao je muziku za predstave u beogradskim pozorištima: Atelje 212, Scenu Raša Plaović u Narodnom pozorištu, Bitef teatar, Duško Radović, Boško Buha, Zvezdara teatar, Beogradsko dramsko pozorište…
Trenutno je zaposlen kao docent na FMU u Beogradu, na Katedri za muzičku teoriju. Dobitnik je Mokranjčeve nagrade za 2005. godinu, za kompoziciju Kada se SEDAM puta digne zavesa za simfonijski orkestar.
Muzika pod imenom Mokranjac istovremeno je pisana za dva izvođačka sastava – 1) gudački kvartet; 2) za sopran i gudački kvartet. Ni jedna od ove dve verzije ne predstavlja preradu druge, već su obe potpuno ravnopravne. Kompozicija je napisana po porudžbini Muzičke škole „Mokranjac“ iz Beograda, za koju Brkljačića vežu divne uspomene iz perioda dok je u njoj radio kao profesor.
Forma je osmišljena u vidu oblika varijacija (tema i 7 varijacija) na fragment Na kameni ispovjedanija iz stava Njest svjat Mokranjčevog Opela. Pored bazične instrumentacije gudačkog kvarteta, Brkljačić je ovu kompoziciju obogatio ženskim glasom koji, pevajući fragmente iz Mokranjčevih rukoveti, a u finalu i samu melodiju „Na kameni ispovjedanija“, predstavlja autentični dokument, čime Mokranjac najdirektnije postaje prisutan u Brkljačićevoj kompoziciji. Kratki delovi pojedinih pesama preuzeti su iz I, III, V, VI, VIII, IX, X i XI Rukoveti.