Kamerni orkestar Zabranjenog grada (The Forbidden City Chamber Orchestra – FCCO) čine poznati muzičari najprestižnije institucije muzičkog obrazovanja u Kini – Kineskog konzervatorijuma. Od osnivanja, ansambl učestvuje u mnogim kineskim kulturnim aktivnostima i događajima. Kao jedan od najsposobnijih i najsavršenijih izvođačkih ansambala preporučuje ga i promoviše Kinesko ministarstvo kulture, a njihovi inostrani angažmani do danas beleže nastupe u više od deset zemalja i regija, uključujući Australiju, Novi Zeland, Poljsku, Mađarsku, Rusiju, Rumuniju, Bugarsku, Meksiko, Kubu i Izrael, gde su osvojili naklonost hiljada ljubitelja muzike. Na međunarodnoj sceni, Orkestar često pozivaju na renomirane umetničke festivale po celom svetu, između ostalih, na međunarodne muzičke festivale Brisbejnu i Kanberi u Australiji, na festivale u Velingtonu i Oklandu na Novom Zelandu, festival Žorž Enesku u Rumuniji, Servantes festival u Meksiku i Huaji festival u Singapuru. Orkestar je objavio originalne muzičke snimke Četiri sna pokraj rascvetale šljive i Pesme vetra. Dobijali su pohvale od strane domaćih i stranih stručnjaka i ljubitelja muzike za „prikazivanje jedinstvene veličanstvenosti i elegancije kineske tradicionalne muzike na savremenoj sceni, izvedene sa zanosom kakav se retko viđa”. „Orkestar je pomogao običnim građanima Kine da iskuse ono što se obično smatra ‘visokom’ umetnošću, i igrao je važnu ulogu u predstavljanju ove muzike svetu.” „Danas se smatra jednim od najuticajnijih kamernih orkestara u svetu.”

Izuzetna pozicija Orkestra na današnjoj muzičkoj sceni može mu se pripisati ne samo zbog njegovog jedinstvenog stila i uzornog izvođačkog majstorstva, već, što je značajnije, zbog snažne kulturne svesti članova orkestra i njihove potpune posvećenosti principu stvaralačke otvorenosti. Iako se oslanja na bogato nasleđe kineske muzike, FCCO takođe ističe modernost epohe i izraženi individualizam savremenog muzičara. Nastupi orkestra naglašavaju istraživačko u muzici, kulturno nasleđe, ali i savremene scenske eksperimente, što sve zajedno dovodi do dinamične kulturne razmene. FCCO se nada da će ovim pristupom podstaći novu diskusiju o tome kako dalje prikazivati muzičko nasleđe Kine, da će inovativno unaprediti postojeći model negovanja talenata da bi predstavio raskošnu stvaralačku raznolikost kineske nacionalne muzike i, konačno, da bi promovisao izuzetnost muzičke kulture Kine.

Liu Šun, muzički direktor i dirigent Kamernog orkestra Zabranjenog grada i Kineskog nacionalnog orkestra mladih, profesor na Kineskom konzervatorijumu i mentor na poslediplomskim studijama, posvećen je izučavanju i čuvanju nacionalne muzike, istraživanju inovativnih pristupa nacionalnoj muzici kroz posvećenost suštini tradicionalne kulture i višedimenzionalna istraživanja.  Dobitnik je najviših priznanja u zemlji i inostranstvu. On je bio kreator i rukovodilac brojnih važnih kulturnih dešavanja, dirigovao je na koncertima Kineskog nacionalnog orkestra mladih, Nacionalnog orkestra Kineskog konzervatorijuma, Orkestra za novu muziku Centralnog konzervatorijuma, Guangdong tradicionalnog muzičkog ansambla, Singapurskog kineskog orkestra, Kineskog orkestra iz Hong Konga, Ruskog nacionalnog orkestra i drugih. Bio je producent i izdavač albuma i televizijske muzike i posetio je na desetine zemalja i regija.

Dirigent Liu Sun

Jang Đing, čuveni virtuoz na pipi, četvorožičnoj kineskoj lauti, radi kao profesor na Kineskom konzervatorijumu i mentor na poslediplomskim studijama, zamenik je predsednika Pipa udruženja Kineskog nacionalnog udruženja orkestara, predavač na Kineskom koledžu i predsednik Kamernog orkestra Zabranjenog grada. Ocenjena kao „pipa virtuoz sa najvećom scenskom magijom u savremenom dobu”, Jang Đang je dobitnica mnogih nacionalnih nagrada na takmičenjima, nastupala je u više od 40 zemalja i regija i bila gost na mnogim međunarodnim muzičkim festivalima i značajnim kulturnim događajima.

Šen Čeng, poznati virtuoz na hukinu (četvorožičnom gudačkom instrumentu), profesor na Kineskom konzervatorijumu, mentor na poslediplomskim studijama, član Odeljenja za folklor Kineskog muzičkog udruženja, potpredsednik Hukin odeljenja Kineskog udruženja folklorne orkestarske muzike i predsednik srednje škole pri Kineskom konzervatorijumu. Komponovao je veliki broj dela.

Džang Zunlien, čuveni virtuoz na erhu (kineski gudački instrument), profesor i mentor na poslediplomskim studijama Nacionalnog muzičkog odseka na Kineskom konzervatorijumu, potpredsednik Hukin odeljenja Kineskog nacionalnog udruženja orkestara.

Džao Čengvei kao čuveni virtuoz na sansjenu (trožičanom instrumentu), član Kineskog muzičkog društva i Kineskog nacionalnog udruženja orkestara, član nacionalne stručne komisije za sansjen, danas radi kao profesor na Kineskom konzervatorijumu, mentor poslediplomskih studija i direktor Odseka za nacionalnu muziku na trzalačkim instrumentima.

Vei Vei je virtuoz na liukinu (manjoj verziji pipe, instrumentu koji služi kao pratnja glasu u operi) i ruan ksianu (tipu lutnje, često se naziva kineskom gitarom), profesorka na Kineskom konzervatorijumu, mentorka na poslediplomskim studijama, direktorka odeljenja za ruanksian Kineskog nacionalnog udruženja orkestara i izvršni odbornik liukin odeljenja.

Điao Šanlin je čuveni perkusionista i nastavnik na Kineskom konzervatorijumu. Virtuoznih tehničkih sposobnosti, on je specijalizovan za različite kineske i zapadne udaraljke.

Jang Lin je poznati virtuoz na zengu (ili guzeng, vrsta kineske citre sa 16 do 25 žica), nastavnica na Kineskom konzervatorijumu, članica Kineskog udurženja muzičara, članica Pekinške zeng akademije i direktorka kongou (instrument srodan guzengu) odeljenja Kineskog nacionalnog udruženja orkestara.

Luo Juen je poznati virtuoz na cimbalu (jangkin), nastavnica na Kineskom konzervatorijumu i direktorka odeljenja za cimbalo Kineskog nacionalnog udruženja orkestara.

Vang Hua je poznati virtuoz na flauti, ksiao (vertikalna flauta od bambusa) i radi u Kineskoj operi i baletu.

Sjao Ma, kineski prvi tenor i istaknuti pijanista, obdaren prijatnim glasom i izuzetnim muzičkim darom, nastupa ne samo u inostranim operama, već ostvaruje visoke domete u operi, umetničkoj pesmi i muzičkom pozorištu. Njegovi uspesi u Kini ispisuju stranice istorijata tenorskog pevanja. On takođe na jedinstven način izvodi dela koja objedinjuju klasičnu i modernu popularnu muziku.

Kamerni orkestar Zabranjenog grada