Panajotis Kokoras (1974, Grčka) u Atini je studirao kompoziciju (klase J. Jonaidi, K. Varoci, A. Kergomard) i klasičnu gitaru (klasa E. Asimakopulo). Godine 1999. je otišao u Englesku na poslediplomske i doktorske studije kompozicije gde je radio sa T. Majatom na Univerzitetu u Jorku zahvaljujući, između ostalih, stipendijama Arts and Humanities Research Board-a i Aleksandra Trijanti muzičkim stipendijama Društva prijatelja muzike. Dobijao je narudžbine instituta i festivala kao što su: FROMM (Harvard), IRCAM, MATA, Spring Festival, Gaudeamus, a dela su mu redovno na programima međunarodnih festivala i koncerata širom Evrope, Azije i Amerike. Dobitnik je 31 pohvale i nagrade na međunarodnim takmičenjima, od kojih su neke: Burž 2004. i 2007, Đani Bergamo, 2007, Pjer Šefer, 2005; Musica Viva u Portugalu 2002. i 2005; Look and Listen Prize 2004, Njujork; Gaudeamus 2003. i 2004; Insulae Electronicae 2003, Italija; Jurgenson Competition 2003; Seoul international competition, 2003; Takemitsu Composition Award 2002; Noroit Prize 2002; CIMESP 2002; Musica Nova 2001; Métamorphoses 2000. Štaviše, dela su mu izabrana za izvođenje na više od 100 međunarodnih poziva i izvođena u 70 gradova sveta.

Kokorasa zanima da razume kako on, kao slušalac, a na psihoakustičkoj osnovi muzičke percepcije, mapira akustički signal u strukturalnu reprezentaciju. Njegova dela razmatraju značajne uticaje elektroakustičkih studija na akustičku instrumentalnu kompoziciju i obratno. Kokorasov opus sadrži 34 dela u rasponu od akustičkih do kompozicija koja pripadaju miks mediju, improvizaciji i tejp muzici.

Jedan je od osnivača i potpredsednika Helenskog udruženja kompozitora elektroakustičke muzike (HELMCA). Bio je predavač na Tehničkom i obrazovanom institutu na Kritu, na odseku za muzičku tehnologiju i akustiku. Od jeseni 2005. predaje na Aristotel univerzitetu u Solunu na Odseku za muziku. Kokorasova muzika snimljena je na nosačima zvuka prestižnih kuća kao što su: Spectrum Press, NOR, Miso Musica, SAN / CEC, Independent Opposition Records, ICMC2004 i distribuirana u malom tiražu preko LOSS, Host Artists Group, Musica Nova, Computer Music Journal (MIT Press) i drugih izdavača.

Apeks za klavir (2007) je delo dovršeno na leto 2007. godine. Tamna zvučna pozadina dela ostvarena je ostinatom u niskom registru i brzim pasažima. Ta se osnova postepeno razvija u pogledu tonskih visina, dinamike i opsega talasanjem dovodeći do ravne i čvrste površine.

Totalna dinamika klavira, kao holofonijska faktura rešava se učešća slušaočeve percepcije da bi ostvarila čvrsto stanje, monolitni zvučni objekat sa internim funkcijama. (www.panayiotiskokoras.com)