Dmitrij Libin (1963, Minsk) završio je studije muzikologije na Institutu Gnjesin u Moskvi 1986. godine. Godine 1994. završio je i studije kompozicije na Beloruskoj muzičkoj akademiji u Minsku, u klasi profesora Dmitrija Smolskog. Poslediplomske studije pohađao je u klasi Sergeja Slonimskog na Konzervatorijumu u Sankt Peterburgu, kao i na Muzičkoj akademiji u Varšavi u klasi Stanislava Skočžinskog. Predavao je predmete orkestracija i sviranje partitura na Beloruskoj muzičkoj akademiji u Minsku. Dela Dmitrija Lubina izvođena su u Belorusiji, Bugarskoj, Kanadi, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Moldaviji, Holandiji, Poljskoj, Rumuniji, Rusiji, Sloveniji, Švajcarskoj, Ukrajini, kao i na prestižnom festivalu SIMC-a, World Music Days 1999. u Bukureštu. Godine 1990. bio je jedan od osnivača Beloruskog društva za savremenu muziku, čiji je stalni sekretar bio od 1991, a predsednik od 2001. godine

Kuća sa utvarom (La maison avec une spectre) je delo komponovano za francuskog violončelistu iz Liona, Benžamena Karaa. Ovaj umetnik je premijerno izveo delo u okviru programa svog resitala održanog u Montrealu novembra 2004. godine. Delo je vrsta muzičke šale čiji fragmenti podsećaju na opšte poznate melodije iz opera francuskih kompozitora, Žorža Bizea (Karmenino predskazanje) i A.  E. M. Gretrija (melodija iz opere Ričard lavlje srce koju je koristio i P.  I. Čajkovski u Pikovoj dami za pesmu Grofice). Upotrebljena su posebna zvučanja za imitacije (škripa vrata, koraci, kukurikanje petla) i postizanje „mističnog efekta”.

Preporučuje se da koncertna dvorana bude zamračena tokom izvođenja dela.