Ivana Ognjanović (1971) je kompozitor savremene i primenjene muzike.

Posle završene srednje muzičke škole, upisuje kompoziciju u Novom Sadu na Akademiji umetnosti, u klasi Dušana Radića. Kasnije se prebacuje na Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu gde diplomira kompoziciju na odseku za kompoziciju i orkestraciju, u klasi Zorana Erića. Završila je Master of Multimedia Composition (M. A) u Hamburgu na Visokoj školi za muziku i pozorište u klasi Georga Hajdua. Dela su joj izvođena na prostoru bivše Jugoslavije, u letoniji, Grčkoj, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Estoniji, Mađarskoj, Austriji i SAD. Radila je kratko na Radiju u Novom Sadu, na Drugom programu Radio Beograda i Udruženju kompozitora Srbije. U Hamburgu je bila deo tima Webcast u okviru fakulteta, povremeno radi za izdavačku kuću Peers i stalni je član grupe European Bridges Ensemble (EBE).

- Poslednji bal Margarite Nikolajevne je delo inspirisano romanom Majstor i Margarita Mihaila Bulgakova. Određeni nivo programnosti, koji svakako postoji, zasniva se, pre ostalog, na odnosu samog Bulgakovljevog romana sa Geteovim Faustom. Nezavisno od moje želje da ova kompozicija dobije, pored zvučnog, i svoj scenski (vizuelni) identitet, smatram da je ona strukturirana tako da se ova veza sa vizuelnim ostvaruje i kroz samu formu dela. U tom smislu svakako je karakterističan i postupak primenjen u dva filma koja su koncipirana na veoma sličan način, a meni su poslužili kao obrazac – uzor: Petparačke priče kventina tarantina i Pre kiše Milča Mančevskog. Dramaturgija i formalna organizacija kompozicije snažno se vezuje za postupak primenjen u pomenutim filmovima.