Miloš Zatkalik (1959), studirao je kompoziciju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, kod profesora Vasilija Mokranjca i Rajka Maksimovića. Usavršavao se na studijskim boravcima u SAD i Engleskoj.

Vanredni je profesor i šef katedre za muzičku teoriju Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu. Predaje takođe na fakultetima/akademijama umetnosti u kragujevcu i Banjaluci. Držao predavanja po pozivu u Kanadi, Norveškoj i Sloveniji.

Važnija dela: simfonijska (Minas Tirit; What’s He to Hecuba; O Saralindi, Ksinguu i vojvodi koga je progutao Golem – bajka za veliki orkestar), kamerna (Pesma ludaka iz Čua, Izgubljeni fragmenti XX, Song of a Dead One), za kamerni orkestar (Izgubljeni fragmenti, Dum incerta petimus), solistička (flauta, viola, violončelo, klavir), kao i solo pesme za glas uz pratnju klavira. Dela Miloša Zatkalika izvođena su u zemlji i inostranstvu (Nemačka, Španija, Rusija, Kanada).

Radove je objavljivao u zemlji i inostranstvu. Posebne oblasti interesovanja: veza muzike i književnosti/lingvistike; analiza muzike, XX veka; psihoanalitičke osnove muzičke analize. Autor je i prvog domaćeg udžbenika muzičke analize u elektronskoj formi.

Član je Predsedništva Udruženja kompozitora Srbije. Direktor Međunarodne tribine kompozitora u Beogradu 2003. Član Univerzitetske komisije za implementaciju bolonjskog procesa.

Diplomirao takođe engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu. Bavio se stručnim prevođenjem.

- Izgubljeni fragmenti

Fragment je uvek fragment nečega, a to nešto je izgubljeno. Nešto je neko čuo, ali taj neko je izgubljen.

Fragment koji je bio deo nečega kojeg je neko čuo, bio je jasna predstava u svesti koja je izgubljena.

Ostao je nepromenjeni puls. Ostao je slučaj.