Armando Entoni „Čik“ Korija (1941) je višestruki dobitnik Gremi nagrade, jazz pijanista, klavijaturista, bubnjar i kompozitor. Najpoznatiji je po svom radu tokom 1970ih u žanru fusion jazza. Jedan je od pionira ovog žanra, kao član benda Majlsa Dejvisa tokom šezedesetih, a rad u tom pravcu nastavio je sa sopstvenim bendom Return to Forever. Od osamdesetih godina prošlog veka pa do danas nastavlja da istražuje različite muzičke stilove, samostalno i kroz saradnju sa drugim umetnicima.

Klavir svira od četvrte godine. Od mladosti je imao prilike da nastupa sa jazz velikanima kao što su Keb Kelovej, Mongo Santamarija, Herbi Man i Sten Gec, Donald Bird i Dizi Gilespi. U jesen 1968, nasledio je Herbija Henkoka u bendu Majlsa Dejvisa. Svirao je Rhodes električni klavir na značajnom albumu Majlsa Dejvisa Filles de Kilimanjaro, kojim je ustanovljen novi pravac u jazz muzici. Svirao je i na drugim značajnim Dejvisovim albumima kao što su In a Silent Way, Bitches Brew, Live-Evil i Live at the Fillmore East. Godine 1971. osniva prvu postavu benda Return to Forever. Njihov album Light As A Feather (Polydor) se smatra za klasik i na njemu se nalazi Korijina najpoznatija kompozicija, Spain. Uprkos personalnim promenama, bend je ubrzo zauzeo vodeće mesto u žanru jazz-rock fuzije, i objavio je više albuma tokom sedamdesetih.

Nakon raspada benda 1978, Korija je sarađivao tokom osamdesetih sa brojnim umetnicima kao što su Herbi Henkok, Majkl Breker, Pako da Lusija, i nekadašnji članovi benda Return to Forever Al di Meola, Leni Vajt i Stenli Klark, zatim sa Čakom Kan ali i proslavljenim klasičnim pijanistom Fridrihom Guldom. Do kraja osamdesetih i početkom devedesetih i dalje stvara fusion muziku sa svojim Electric Bandom. Paralelno, sa članovima tog sastava formirao je i Akoustic Band, kao svojevrsnu protivtežu.

Godine 1992, Korija je ostvario jedan od životnih ciljeva osnivanjem Stretch Records, izdavačke kuće koja ima za cilj širenje granica muzike. Godine 1997, objavio je snimak nastupa sa St. Paul Chamber Orchestra kojim je dirigovao Bobi MekFerin. Taj album, pod nazivom The Mozart Sessions (Sony Classical) nasledio je slavu njihove prve, Gremijem ovenčane saradnje, albuma Play iz 1991. (Blue Note).

U novom milenijumu Čik Korija je najpre objavio CD Corea Concerto (Sony Classical), veličanstven susret sa Londonskim filharmonijskim orkestrom, na kome se nalazi novi simfonizirani aranžman kompozicije Spain i premijera Klavirskog koncerta br. 1. Godine 2004, Čik je ponovo oformio Elektric Band za turneju i snimanje kompozicija zasnovanih na SF romanu To The Stars Rona Habarda. Sledeće godine, ponovo komponuje muziku inspirisan Habardovom prozom, ovog puta naslanjajući se na delo The Ultimate Adventure.

Contest (2008)
Verovatno jedino delo za dva klavira koje je Chick Corea napisao za muzičare klasičnog obrazovanja.

Beogradska premijera