Ivan Brkljačić (1977, Srbija) diplomirao je i magistrirao kompoziciju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. Na istom fakultetu odbranio je doktorski umetnički projekat 23. oktobra 2012. Kompozicije Ivana Brkljačića izvođene su mnogo puta u Beogradu i Srbiji, a takođe i u Francuskoj, Rumuniji, Mađarskoj, Makedoniji, Nemačkoj, Poljskoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Češkoj, Brazilu, Švedskoj i Australiji. Komponovao je muziku za predstave u beogradskim pozorištima: Atelje 212, Scenu „Raša Plaović” u Narodnom pozorištu, Bitef teatar, „Duško Radović”, „Boško Buha”, Zvezdara teatar, Beogradsko dramsko pozorište, „Pinokio”… Takođe, radio je pozorišnu muziku u Zrenjaninu, Vršcu, Subotici, Banjaluci, Podgorici, Budimpešti i Erlangenu u Nemačkoj. Godine 2012. napisao je muziku za celovečernji igrani film Ustanička ulica, u režiji Miroslava Terzića. Trenutno je zaposlen kao docent na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, na Katedri za muzičku teoriju. Dobitnik je Mokranjčeve nagrade za 2005. godinu, za kompoziciju Kada se SEDAM puta digne zavesa za simfonijski orkestar i statuete 41. Sofest festivala za najbolju originalno komponovanu muziku, za film Ustanička ulica.

Kuvada (engl. couvade) u nekim kulturama predstavlja običaj da muškarac za vreme ženine trudnoće oponaša njeno drugo stanje. U medicini poznat kao „sindrom kuvada”, on podrazumeva da mnogi partneri trudnica dobijaju niz simptoma i proživljavaju promene slične onima koje su karakteristične za trudnoću (promene raspoloženja, želje za određenom hranom, grčevi, itd). Smatra se da ovaj sindrom pogađa najmanje deset procenata partnera trudnica. To može da bude neugodno iskustvo koje posledično izaziva niz komičnih situacija. Ova kompozicija, organizovana u okviru jednostavačne forme, daje zvučnu imaginaciju psihološkog stanja kuvade, sa spektrom najrazličitijih asocijacija koje upućuju na moguće situacije u kojima se muškarac nalazi za vreme kuvade. Kompozicija je posvećena triju Pokret.