Teodora Stepančić je kompozitorka, pijanistkinja i organizatorka. Rođena je u Beogradu, a trenutno živi u Bruklinu. Teodora je učestvovala u nastanku nekoliko muzičkih grupa u različitim sredinama. Osnivačica je ansambla SZ i pijanistkinja ansambla Modelo62 u Holandiji. U SAD je osnovala ciklus koncerata Piano+ u Bruklinu, sada već u petoj sezoni, i LCollective, grupu posvećenu izvođenju izazovnih muzičkih dela u inkluzivnim i nekonvencionalnim okruženjima oko kojih se stvorila angažovana zajednica umetnika i prijatelja. Takođe je jedan od osnivača Love Records.
Kao kompozitor i izvođač nastupala je na festivalima kao što su Klangraum (Diseldorf), Međunarodni pozorišni festival (Erbil, Irak), DogStar (Los Anđeles), Muzički bijenale Zagreb, Musical Ecologies (Njujork), Sacred Realism (Berlin), BBC Proms, Gaudeamus Muziekweek, Letnji kursevi u Darmštatu, BEMUS i Međunarodna tribina kompozitora. Sarađivala je sa ansamblima Red Desert, Mise-En, Ghost Ensemble, Asko-Schoenberg, Holland Symfonia, Studio 6 i dr.
Snimala je za izdavačke kuće Another Timbre, Dumpf, Edition Wandelweiser, Infrequent Seams, Indexical, Other Minds, World Editions, Love Records.
O kompoziciji
places, keyboards: accordion za harmoniku i elektroniku, komponovana za akordeonistu Branka Džinovića, treća je u nizu kompozicija pod nazivom places, keyboards: _. Deonica trake sačinjena je od četiri snimka harmonike koja svira u različitim prostorima: u hodniku, na ulici, u sobi, u sali. Sva četiri snimka čuju se istovremeno, stvarajući akorde i naslagane zvukove okruženja. Potom, jedan po jedan, snimci se završavaju, dok ne ostane da zvuči samo harmonika koja svira uživo. Svi zvuci postaju deo iskustva, dopunjuju se i koegzistiraju u nekoj apstraktnoj, izmišljenoj stvarnosti.